hejhopp!

Det har varit hemskt mycket SENASTE tiden... nä vilken bortförklaring, jag har inte känt för att skriva något bara, men nu har jag det!

jag tränar för drilltävlingen i mars som är i Åtvidaberg, där jag ska tävla både duett och team<3
annars är jag i skola till 3 och kommer hem 4 så jag får inte så mycket gjort hemma, men igår städade jag garderoben... eller det kanske var i förrgår men aja, jag vart nöjd i alla fall, prydligt och fint!

nog med mig!
dolly är fortfarande lika busig som då hon var valp, men lite lydigare förstås! hon kan mycket trix som jag brukar aktivera hon med. Och hon är riktigt duktig på att hoppa över hinder!! hon är verkligen en spänsdig rottweiler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0